13 Haziran 2012 Çarşamba

Ford'un filozof otomobili; Yeni Focus


Ford logosuna en çok hafif ticari modellerde taksilerde rastlıyoruz. Detroitli firmanın 1998 yılından beri üretimde olan çok tutulan bir modeli var; Focus. Station vagonlu Focus'un beş alt modelini özetleyeceğiz.



Focus'un daha az yakıt tüketimi ile birlikte minimum CO2 emisyonu ve daha keyifli sürüş sağlayan 1.6 lt (1596 cc) Eco Boost benzinli motorlu bir versiyonu mevcut. 180 beygir gücüne ve 240 Nm tork değeri veren araç, 6 ileri manuel şanzımana sahip.


Yine 1.6 lt Duratorq dizel ve Duratec benzinli altmodelleri de mevcut olan aracımızın beygir gücü, 95, 115 ve 125 olarak değişim gösteriyor. Duratec için 6 ileri manuelin dışında 6 ileri Power Shift şanzıman opsiyonu da var.

Motorun daha iyi çalışması için soğutma işlevi gören aktif ızgara, yoğun trafikte kendi kendini kapatan motor sistemi (dur-kalk), vites uyarısı, dinamik tork kontrol sistemi gibi standart opsiyonları sıraladıktan sonra müstakbel Focus sahipleri, 52.000 ile 65.000 TL ödeyecekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder